مشتریان افراد مهمی برای هر کسب و کاری هستند. تازگی قرن بیست و یکم این است که آنها عمدتاً محصولات و خدمات شخصی سازی شده را درخواست می کنند.
این روند منجر به روش طراحی اجباری برای ایجاد یک مشارکت جدید بین طراحان و مشتریان در هنگام طراحی می شود. بنابراین، همکاری نزدیک با مشتریان برای اطمینان از اینکه محصولات کیف چرمی دست دوز و نیازهای آنها را برآورده می کنند، مهم است.

این مطالعه روشی را برای طراحی کالاهای چرمی از طریق رویکرد طراحی احساسی پیشنهاد کرد. بر اساس یک پرسشنامه بود. شخصیت محصول برای ارزیابی نحوه درک محصولات کیف چرم زنانه استفاده شد.
داده ها با رویکرد تحلیل مؤلفه های اصلی مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفتند. نتایج برای بررسی ویژگیهای محصول کیف چرم دست دوز دانشجویی مرتبط با شخصیت برند، خوشهبندی و تفسیر شدند.
می توان از آن برای راهنمایی طراحان در طراحی کیف چرم دست دوز دخترانه با پیروی از شخصیت برند و برآورده کردن نیازها و ادراک مشتریان استفاده کرد.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.